Skip to main content

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur, Perak, Negeri Sembilan dan Kelantan

SHAKLEE.... Mmm, pergi ke mana je mesti ada yang menggunakan supplement Shaklee.  Senang cerita memamg tsunami lah sekarang ni.  Masing-masing dah peka kepada kesihatan diri.  Bagus la macam tu... Mencegah lebih baik dari merawat.  Gitu...

Walaubagaimanapun, bukan setiap negeri ada cawangan Shaklee.  Hanya negeri- negeri tertentu sahaja yang ada cawangan Shaklee ni.  Tapi, jangan la risau.  Di mana jua anda berada Insya Allah anda masih berpeluang mendapatkan produk Shaklee...

Sekiranya ada yang sedang tercari-cari atau mencari pengedar Shaklee di Kelantan, Perak, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan anda boleh menghubungi nombor yang tertera untuk sebarang konsultasi dan perkhidmatan COD di kawasan sekitarnya.

Pengedar Sah Shaklee :

KUALA LUMPUR

Siti 'Aliah Mohamad Nor
No. Telefon : 019-215 0710
ID : 921246
COS area : Cheras, Ampang, Sg. Besi, Bandar Tun Razak

Nur Zahani Omar
No. Telefon : 013-247 7912
ID : 1095790
COD area : Gombak

Farida Zainuddin
No. Telefon : 018-325 3799
ID : 1120445
COD area : Puncak Jalil, Bukit Jalil

KELANTAN
Siti Najihah Mohamad Nor
No. Telefon : 012-688 3337
ID : 989343
COD area : Bachok, Peringat dan Jelawat

PERAK
Siti Asma Mohamad Nor
No. Telefon : 018-989 4928
ID : 989342
COD area : Bagan Serai, Kuala Kangsar

NEGERI SEMBILAN
Siti Aminah Ramli
No. Telefon : 019-299 7944
ID : 989341
COD area : Rembau

Bagi negeri yang tiada dalam senarai, jangan risau ye. Hubungi je saya untuk membuat pesanan dan konsultasi. Kat mana pun anda berada bukan penghalang untuk berurusan dgn saya.  Dunia sekarang ni kan dah canggih. Gitu...hujung jari aje tau.

Bagi yang berminat untuk join ahli yang pastinya memberi banyak keistimewaan kepada anda, hubungi saya juga. Kacang jerk, dgn hanya bayaran RM 75 untuk register ahli anda dapat membeli dengan harga yang istimewa.

Berminat, hubungi :
Call/Sms/Whatsapp : 019-2150710 (Aliah)
ID : 921246
Like fb page : Liavendor Vitamin Shoppe
Follow blog : ct-aliah.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Oh Eczema... Apakah Penawarnya..

Eczema oh eczema…. Pasti semua orang dah tahu ape itu eczema kan… Sejenis penyakit kulit yang seringkali menyerang bayi atau kanak-kanak.
Eczema juga dikenali dengan Atopic Dermatitis atau Atopic Eczema.  Eczema akan menyebabkan kulit menjadi gatal, kemerah-merahan, merekah, kering , berair atau bernanah bergantung kepada keadaan pesakit.
Sebelum ini, Lia hanya dengar dan lihat mengenai penyakit eczema.  Kali ni, Lia sendiri rasai sendiri betapa sukarnya apabila anak dijangkiti penyakit kulit kronik ini.  Alhamdulillah, keadaan Nawfal dah semakin baik dan Lia terpanggil untuk berkongsi serba-sedikit ilmu yang diperolehi sepanjang mengendalikan anak yang dijangkiti Eczema.
Semenjak lahir sehingga berumur 7 bulan Nawfal tidak pernah mengalami masalah kulit.  Kulitnya halus dan cantik seperti bayi-bayi lain.  Masuk 8 bulan kulit Nawfal mula bermasalah.  Pantang digigit nyamuk kulitnya bukan hanya kemerah-merahan tetapi melarat sehingga timbul biji-biji air yang berbisa.  Huhu…  Jumpa doc bi…

Merawat Kecederaan Buku Lali (Ankle Sprain)

Oh, my ankle!!! Malang tidak berbau…  semasa turun tangga untuk ke tapak perhimpunan Lia terbang tiga anak tangga jatuh terpele’ot gitu.Auchh, sakit sangat.Bila bangun rasa kaki sebelah kiri lemah sangat mcm lembik je.Ya Allah, apa dah jadi… Huhu, takde sesiapa pula yang ada kat situ nak minta bantuan.Rehat jap, try jalan boleh la jalan slow sambil terhenjut-henjut.Nasib baiklah kelas takde awal-awal pagi tu. Rakan-rakan guru suggest suh urut takut masuk angin katanya.Call En. Suami, beliau suh tuam dengan ais dan tak bagi kebenaran untuk diurut (Katanya dah bincang dengan fisioterapi sains sukan).Walaupun, berjalan terhenjut-henjut Lia tetap juga masuk kelas mengajar seperti biasa menunaikan tanggungjawab.Redha aje la. Mungkin ini, kifarah daripada Allah kepada ku.Sempat lagi masuk LDP i-Think petang tu.Hihihi…

Otw balik pada petang tu terus singgah klinik untuk dapatkan rawatan.  Doktor Nani pakaikan bandage kat kaki sebab kaki dah mula membengkak.  Mau tak bengkak, dah jatuh masih j…

Resipi Sup Ketam Yang Menaikkan Selera Orang Sakit

Resipi Sup Ketam ni suami Lia yang ajarkan.  Tak pasti pula mana dia dapat, tapi memang sedap dan terangkat.  Resipi ni sebenarnya dia gunakan untuk masak Sup Ikan Haruan sewaktu Lia berpantang anak kedua dulu. Memandangkan minggu lepas suami demam denggi, Lia pula masakkan sup ketam untuk dia. ;)  Masak guna resipi ni baru suami ada selera nak makan sup ketam.

Memasak ikan darat, ketam atau makanan laut yang hanyir ni kita perlu tahu cara mencucinya supaya tidak berbau hanyir bila dah dimasak.  Jika tidak, makanan yang dimasak akan masih berbau hanyir dan tidak dapat dimakan.

Setiap orang mesti ada cara yang tersendiri untuk menghilangkan bau hanyir. Biasanya, kalau mencuci ikan atau ayam Lia gunakan limau kasturi.  Memang hilang bau hanyir tu.  Tapi untuk cuci ketam atau ikan darat Lia lebih suka menggunakan air asam jawa.  Baru suami boleh makan dan hilang bau hanyir katanya.  So, cuci betul-betul dan make sure takde bau baru masak ye.  Nanti ada yang tak nak makan sayang pula nak bu…